İlk Yazı İlk Gözağrısı

Leave a Comment
   

   Blogger fırtınasında bugün 10. gün ve ödevimizse eski bir yazımızı alıp yeni bir girişle yayınlamak ya da öyle birşey umarım yanlış anlamamışımdır.İş eski yazılar olunca ben de en iyisi bloğumda yazdığım ilk yazıyı alayım hem nostalji olsun dedim bir de baktım ki ben blogger macerasına başlayalı neredeyse 3 yıl olmuş.Ayarlamış mıyım ya da yeni yıla yeni blogla mı girmek istemişim hatırlamıyorum ama 2010 yılının ilk günü başlamışım blogumda yazı yazmaya ve ogün bugündür yazmışım aferin bana işte o ilk yazıma:Yılın ilk gününde İstanbul kazan biz kepçe güne kahvaltı için Altunizadedeki Bağ Pastanesinde başladık diye başlamışım çok güzel bir yerdi özellikle çoluklu çocuklu aileler için güzel bir oyun odası hazırlamışlar bizim keratalar büyüdüler ya Mehmet Berki de yanlarına alıp başka masada oturdular bizde yanlarında ki masada oturduk mis gibi çay eşliğinde kahvaltımız yaptık.Sonra da modaya uyup oradaki taşlara ailecek ismimizi yazdık.Aksesuar olarak konulan çakıl taşlarına pastaneye gelen çeşitli çap ve ebatlardaki sevgililer arkadaşlar isimlerini yazmışlardı biz kusur mu kalsaydık.:) diye de devam etmişim.
  Orada kullandığım emektar makinamla çektiğim fotoğraflarımı burada tekrar paylaştım yazımın devamını okumak isteyenler için de linkimi burada paylaştım. 



0 yorum :

Yorum Gönder