Haydari

1 comment


    Haydariyi pekçok kere farklı farklı yerlerde yemiştim ancak İstanbul-Bursa yol ayrımında İstanbul yolu üzerinde bulunan Zeki Bayrak Sosyal Tesislerinde yediğim haydariden sonra birdaha yediğim her haydaride o tadı aradım.Evde sıksık malzemelerin oranlarını değiştirerek denedim ve sonunda bu ölçülere ulaştım.Siz de damak tadınıza uygun olarak oranları arttırabilir ya da azaltabilirsiniz tamamen size kalmış.
    Bu arada bloglar arasında gezip dururken  fotoğraflara hayran hayran bakar durur ve hangi makinayla çekiyorlar bu fotoğrafları derdim.Sonrasında öğrendim ki bunlar hep photoshop hilesiymiş allem ettim kallem ettim öğrendim ve ben de çektiğim fotoğraflarda bu uygulamaları kullanmaya başladım nasıl güzel olmamış mı?Tamam doğal değil ama azıcık makyajdan kime ne zarar gelir ki değil mi?
    



     Haydari
     Malzemeler:
  • 1 su bardağı süzme yoğurt
  • 2-3 yemek kaşığı süt
  • 1 yemek kaşığı krem beyaz peynir (veya rendelenmiş beyaz peynir)
  • 3 diş sarımsak (isteğe göre arttırılabilir veya azaltılabilir)
  • 1 çay kaşığı kuru nane
  • 1 tutam tuz  
     Yapılışı:
     1- Süzme yoğurdu bir kaseye alın, üzerine krem beyaz peyniri ve sütü ekleyerek yoğurt pürüzssüz bir hal alana kadar ezin.
     2-İnce kıyılmış sarımsağı, kuru naneyi ve tuzu ekleyip iyice karıştırın.   
     3-Buzdolabında bir süre dinlendirip dilerseniz üzerine sızma zeytinyağı gezdirip servisedin.

1 yorum :

  1. Yolum düşerse Zeki Bayrak Sosyal Tesislerine uğrayayım. Tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil