Sosyalleşeyim Dedim

Leave a Comment

   Bugün 10.30 Cevahirin dışındaki Meydan Starbucksın  2. kattında gerçekleştirilecek olan 8 . anne – baba blogger buluşmasına katılayım dedim birkaç bloggerla tanışırım az biraz sosyalleşirim dedim.Hem delianne  ben de gelmeye çalışacağım demiş belkim onu da yaban ellere gitmeden bir göreyim dedim dünya gözüyle ama olmadı olamadı.Ben bizim küşük keçiyi servisine bindirip yola koyulana kadar saat 12 olmuştu bile.İçimde bir ümit belki muhabbet uzmıştır diyerek düştüm yollara vardım Starbucksa çıktım merdivenleri ama heyhaat toplantı bitmiş herkesler gitmiş.Burada toplantı varmış diye çekinerek masalardan birinde oturan gençlere yöneldiğimde oldukça güleryüzle beni karşıladılar ama toplantının bittiğini söylediler.Pırıl pırılllardı genceciklerdi duygusala bağlayacağım şimdi bir anne olarak genç yaşlarda birşeyler başarmış başarabilmiş kişilerle tanışmak beni hep böyle yapıyor benim keçilerim geliyor aklıma ve gelecekleri il ilgi filim şeritleri geçiyor gözümün önünden ve başlıyorum bildiğim bütün duaları etmeye.Allahım güzel insanlarla karşılaştır geleceklerini hayır et diye başlayan veeeee uzayıp giden neyse efendim uzatmayayım sonradan öğrendim ki -verdiği kart vizitte baktıktan sonra- o gençlerden biri İpek Kağıt yetkilisi  Şennur Vanlıymış -Digital Markting Supervisor diye alengirli bir mevkisivar bana sorarsanız kısaca yetkili-.İşte yukarıda fotoğrafını gördüğünüz güzelliği de onlar verdi bana.Çocukların tuvalet ve hijyen eğitimiyiş bu ay ki gündemleri sanırım ve haftaya yine Cevahirde olacakmışlar 17-20 Mayıs arasında Selpakla Tuvalete Merhaba Evi kuracaklrmış ve burada anneler 1-4 yaş arası çocuklarının tuvalet eğitimi için hazır olup olmadıkları öğrenerek bu süreci keyifli ve rahat geçirmenin yollarını öğreneceklermiş ilgilenenlere duyurulur.

 

0 yorum :

Yorum Gönder