Postalarınızı Düzenleyin

2 comments
12.Hafta:Postalarınızı Düzenleyin

  Mektup yazıp sevdiklerimizin hatırını sorduğumuz günler geride kaldıartık.Posta kutularımızı artık faturalar dolduruyor.Benim posta kutuma bir de Postcrossing sayesinde dünyanın dört bir yanından gelen nefis kartlar geliyor.Halihazırda posta kutumuzda kalabalıklık yaşamasak da burada bahsettiğim kitaptaki bu haftanın konusu posta kutunuzu düzenlemek olunca ben de orada ki ip uçlarını sizinle paylaşacağım.
 
  • Günlük önemsiz postalardan kurtulun:Birçok firma müşterilerine sıksık posta yolu ile ürün katoloğu yollar.Size de ilgilenmediğiniz ürünlerle ilgili gelen kataloglar varsa ilgili firmayı arayıp ya da e-posta atıp katologlarını istemdiğinizi belirtin.Böylece gereksiz kağıt israfının da önün geçmiş oluırsunuz.
  • Faturalarınızı ödemek için otomatik ödeme yolunu tercih edin:Böylece hem zamandan tasarruf edip hem de ödeme makbuzu almadığınız için kağıttan tasarruf edeceksiniz.Bu tasarruf gözünüze küçük gözükebilir ama unutmayın ki damlaya damlaya göl olur.Hele bir de faturalarınızı e-posta yolu ile gönderilmesini talep ederseniz fatura kalabalığından kurtuldunuz gibi kağıt tasarrufuna da katkıda bulunursunuz.
  • Gelen postaları hemen açıp okuyup gerekli düzenlemeleri yapıp saklamanız gerekmeyen kağıtları geri dönüşüme yollayın.
  • Aradığınızda kolayca bulabilmenizi sağlamak için gelen dergi ve katologları saklamak için uygun bir yer ayarlayın:Ben bu iş için gazeteliğimi kullanıyorum.
   Peki siz posta kutunuzda en çok nelerle karşılaşıyorsunuz diye sorduktan sonra fotoğraflardan ilkini internetten bulduğumu belirttikten sonra ekleyeyim ki siyah beyaz fotoğraf ise Postcrossing sayesinde Brükselden gelen kartın fotoğrafıdır.

2 yorum :

  1. Faturaları e-postanıza isteyin

    YanıtlaSil
  2. Postcrossing gerçekten harika bir siteymiş :) Bana gelen posta yok malesef :( o yüzden düzenlemeye ihtiyacım yok :) Tüm faturalarımı e-posta olarak alıyorum, kağıt israfına son :)

    YanıtlaSil