e-Postalarınızı Düzenleyin

Leave a Comment
    11. Hafta:e-Postalarınızı Düzenleyin  


    

   Eskiden  olsa iş adamı mısın ki e-postalarını düzenlemek senin için bu kadar önemli diye düşünebilirdim ancak interneti aktif kullanmaya başladıktan sonra hiç ummadığım kadar e-posta iletisi almaya başladım hele hele blogger olduktan sonra.Çok şükür ki henüz o sadece muhatabını üzmek ve kırmak amaçlı yazılan yorumlardan almadım sanırım henüz bloğumun çok takipçisi olmadığından kaynaklanıyor.Allah o kötü niyetli insanlardan korusun posta kutumu.Neyse ben lafı uzatmayayım ve 11. haftanın konusuna geçeyim.Bu hafta e-postalarımızı düzenleyeceğiz.
 
  • E-posta hesabınızada var olan yeni klasör ekle seçeneğini kullanarak saklamak istediğiniz postalarınızı klasörlere ayırıp ileride lazım olduğunda bütün mesajlara bakmadan rahatlıkla bulmanızı sağlayabilirsiniz.
  • Gereksiz kalabalığı önlmk için bütün mesaj almak istemediğiniz listelerden aboneliklerden ve haber bültenlerinden çıkın bunun için hemen hemen her mesajın altında yer alan abonelik iptal seçeneğini kullanabilirsiniz.Eğer böyle bir seçenek yoksa spam olarak işaretleyebilir veya göndericiyi engelleyebilirsiniz.
  • Tüm mesajı okumak zorunda kalmak istemiyorsanız mesajı önizlemeli görmek için e-postaayarlarınızı yapabilirsiniz.
  • E-posta adres defterinizi sıksık güncelleyin.
  • E-posta yolu ile gelen virüslerden korunmak için bilgisayarınıza bir anti-virüs yazılımı yükleyin ve sıksık güncelleyin.Hoş bunu artık bir çok servis sağlayıcının kendisi yapıyor ama geri dönüleme zararlar oluşmaması için tedbirli olmakta fayda var.
     Bu hafta ben size sorayım siz e-postalarınızı düzenliyor musunuz eğer düzenliyorsanız nasıl bir yol izliyorsunuz?Sonra ekleyeyim yazımda kullandığım fotoğraflar bana ait değillerdir.

0 yorum :

Yorum Gönder