Nursen Çini Kursunda

3 comments


    Yaklaşık 1 sene önce gittiğim İznikte yakinen tanışma şerefine nail olduğum bu osmanlı sanatı ile tanışıklığımı ilerletip dostluk kıvamına sokmak için ilk adımı atıp bugün daha önce Ereni resim kursunu götürdüğüm merkezde bilfiil çini kursuna başlamış bulunuyorum.Yukarıdaki fotoğraf sizin aldatmasın başlar başlamaz elimize fırçayı tutuşturmadılar tabii ki o geçen seneden beri devam eden bir kursiyerin eseri..




Biz yeni başlayanlar aldık kağıt kalemi elimize yaprak çizmeye başladık birkaç hafta böyle devam edecekmiş sanırım sonrasında gelsin tabaklar gitsin vazolar ohh çini dolduracağız evin herbir köşesini.Şaka bir yana geçen sene İznikten aldığım ve duvarımı süsleyen ve  her baktığımda da varlığıyla beni gülümseten çinimden sonra bunlardan ben de mi yapsam acaba soruları yemkteyizin bilmem kaçıncı haftasında yarışan şeflerden birinin masasındaki çini yemek takımını gördükten sonra cevabını buldu ve kendimi bir çini kursunda buldum kağıt kalem elimde.Bakalım daha çook çalışmamız lazım ama yapacağım yemek takımımı her ne kadar hocamın ve arkadaşlarımın nasıl kıyacaksın sorularına muhatap da olsam ben güzel güzel öğrenip bu işi yaptığım yemekleri de arkadaşlarıma dostlarıma bu tabaklarla ikram edeceğim inşallah yakın zamanda.


  
  Bu da yine kurs arkadaşlarımızdan birinin çalışması henüz renklendirilmemiş.Renklenip sırlanınca nasıl birşey ortaya çıkacak merak ediyorum bekleyeceğiz ve göreceğiz.

3 yorum :

  1. harika bir uğraş, ama sabır gerektiriyor galiba seyretmesini ve mümkünse almasını seviyorum : ) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. evet hocamız da sıksık sabır kısmına değiniyor bakalım ilerleyen günler ne göstercek bana göre değilmiş mi diyecğim yoksa iyi ki başlamışım mı diyeceğim.

    YanıtlaSil