Kağıttan Kelebek

       ,
     Birkaç hafta önce burada görmüştüm bu kelebekleri ve bir tane de ben yapayım istedim ama gel gör ki atlas yoktu evde köy yerindede nereden bulacaksın atlası.Ben de okumaktan ziyade fotoğraflarına bakmak için aldığım Evim dergisinin reklemlarını kullanmaya karar verdim halbuki okurken ne kadar kızıyordum reklamdan başka birşey yok bu dergilerde diye nereden bileyim birgün işime yarayacak bu reklamlar.Velhasılı kelam çizdim çizdim kestim kestim ev ahalisinin meraklı bakışlarının altında.Aynı desenden 2 kelebek kestim onları birbirine yapıştırırken ipi de yapıştırdım sonra da bahçeden bulduğum dala da bağladım taktık duvara seyre daldık ama az sonra esen rüzgar benim kelebekleri birbirine geçirdi halliyle.Ben de balkonun tülündeki deliklerden faydalanıp tüle bağladım şimdi değil rüzger fırtına çıksa karışmaz kelebeklerim birbirine.
   Fotoğrafı eklemek için Picasayı açtığımda farkettiğim bir ayrıntı da tüle takılmış sahtelerine eşlik eden gerçek kelebek de eklemiş kendini fotoğrafa pek farkedilmese de olsun mutlu etti beni ....