İSMEK Sergisindeydim



Bugün 14.sü düzenlenen İSMEK Genel Sergisi için Feshanedeydim.Burada bahsini ettiğim beni bir süre hayattan soyutlayan proje ile hazırlanmıştım sergiye üstelik sergilenip sergilenmeyeceğinden de emin değildim.Feshaneyi sergi için hazırlayan dekaratörler karar veriyorlarmış sergiye çıkacak işlere .yapılan konsepte uygun olup olmadığına göre.Ben de sergi için yerminderi taklidi yapan aslında ilerleyen tarihlerde neye dönüşeceğinin kimseler tarafından bilinmdiği ve kendisine kısaca kızım dediğim bu işle katıldım.
     İşlerimin yoğunluğundan sergiyi gezememiştim kızımı orada boynu bükük bırakmıştım anlayacağınız.Serginin son günü olduğunu öğrenince apartopar Feshaneye koştum kızım bana küsmesin bir fotoğrafını çekeyim de aramızda barış inşa edelim dedim.Ne iyi etmişim de gitmişim birara Bahçecilik Kursunun alanında ufak çaplı aşı uygulamasına bile katıldım. Birkaç sene önce yine bir İSMEK Sergisi için gitmiştim Feshaneye o zaman da sergiyi çok beğenmiştim ama bu seneki sergiyi ağzım bir karış açık seyrettim yapılan ve sergilenen işler o kadar güzel ve o kadar profesyoneldi ki soluksuz gezdim .Sergideki işleri kursiyerler değil de profesyoneller yapmış sanırdınız işte bu işlerin arasında sönük kalsa da benim yaptığım iş de sergilenmişti ve bu gerçekten hoş bir duygu itiraf etmeliyim ki kızımı orada görmek bütün yorgunluğumu unutturdu bana ve şimdiden bir daha asla sergi için iş yapmam diyen ben gelecek senenin projesi için araştırmalara başladım bile ben akıllanmam iflah olmam......