Artist Kelebek

Kendimi bildim bileli hep bir fotoğraf makinam olsun onunla kartpostal gibi fotoğraflar çekeyim istmişimdir özellikle de kelebek fotoğrafı  zaman içerisinde çeşitli çap ve markada fotoğraf makinam oldu ama fotoğrafını çekebilcğim bir kelebeğim olmadı hiç bu düne kadar geçerliydi çünkü dün bir kelbek beni bilirmiş gibi döne döne geldi ve tam oturduğum balkonun önündeki güle kondu ve beklemeye başladı sanırım beklediği benim jetonun düşmesiydi.Uzun uzun bakıştık bir süre sonra iç sesim  fotoğrafmakinası nerede acaba diye sorunca düşecek olan jetonun.Kelebeği daha fazla bekletmemek adına hemen ama yavaş hareketlerle açtım makinamı kelebekcik kaçmasın diye ama hoş onunda kaçmaya niyeti yoktu beni kelbek fotoğrafçısı yapacaktı kafaya koymuştu.Uzaktan kare kare fotoğrafını çektiktn sonra daha ayrıntılı çekim yapmak için anteninin dibine yaklaştım ama yine de kaçmadı ben de bu anı ölümsüzleştirdim kendi çapımda yetmezmiş gibi bir de sosyal paylaşım sitelerinde ve son olarak da bloğumda paylaştım .O da bunu biliyor sanırım bugün de ziyaretime geldi sanırım ailemizin kelbeği olacak bu gidişle ve ben ona yıllar sonra ben olmasaydım hala tarlalarda uçan bir kelebek olacaktın sayemde ünlendin bloguma çıktın diyebileceğim.....o da bana ben de olmasaydım sen de paylaşacak konu arayacaktın ve hala tarlalarda fotoğrafını çekeceğin bir kelbek arıyor olacaktın diyecek.Laf aramızda arayışım hep devam edecek aman kulağına gitmesin artistin kapris yapar sonra.