Tekstil Sanatları Derneği


 Kurs Hocamız Gülten Hanım ve birkaç arkadaşla sabah erkenden buluşup aylardır gitmek istediğim ama birtürlü fırsat bulamadığım Tekstil Sanatları Derneğine gittik bugün.İsmek Genel Sergisinde sergilenmek üzere yapacağımız projeler için kumaş almak istiyorduk.Biz kırkyamacılar için bulunmaz birhazineydi bu mekan kapıdan içeri girer girmez şekerci dükkanındaki çocuklar gibi raftan rafa septten sepete geçitik bu ne güzelmiş bu nefismiş diyerek.


Zaman zaman yabancı sitelerde gördüğüm ve ülkemiz tekstilcilerine selamlarımı göndermeme sebep olan o güzelim kumaşlar işte buradaydılar ve ben onlara dokunabiliyordum şöyle alsam şunlardan toptop sersem atölyemin yerlerine yuvarlansam aralarında diyordum hatta o anı gözümde canlandırmış mest şekilde etrafımı seyrediyordum ki 16$ sözü ile kendime geldim meğer bu güzelliklerin değeri bukadarmış evet bu kumaşların metre fiyatı buymuş TL olarak ne kadar dediğimizde satıcı bayan bir saniye kuru alayım dedi ve bir telefonla kurun da 1,6 lira olduğunu öğrendi ve anladık ki kumaşlarımızın metresi 25,6 TL ediyor ben de canım biz buraya proje için kumaş almaya geldik ne alemi var metre metre kumaş almanın diyerek yuvarlanma hayallerimi bir sonraki bahara bıraktım.Kullanmayı düşündüğümüz kumaşları seçtik ve kendi çapımızda küçük birer servet bırakarak mutlu mesut ayrıldık mekandan.
İlgilnenler için yine de Kuzguncukta PerihanAbla sokakta bu  dernek diye adres vereyim Üsküdardan Kuzguncuktan geçen herhangi bir otobüse veya minibüse binip Kuzguncuk durağında iniyorsunuz ve caddeden içeriye girdiğinizde soldan ilk sokak derneğin sokağı bu sokak yapısı hiş bozulmadan kalan ender İstanbul sokaklarından biri camlarında kırkyama blokları takılı ilk bina Derneğin sahibesinin evi ilk önce dernek binası da orası imiş ancak sonra iki bina ilerisine taşınmışlar binanın ilk kattında kumaşlar satılıyor üst katında ise ilgilenenlere de ders veriliyor.

Bunlar da aldığım kumaşlar yapacağım ve dayanamayıp hemen başladığım projem bakalım ortaya ne çıkacak Gülten Hoca ortadaki yuvarlaktan bir yerminderi çıkarmamı bekliyor benden ama bakalım ben ne çıkaracağım ortaya.